петък, 6 февруари 2009 г.

Маслиновата Кралица

Вече е решено и то окончателно! Ще ставам говернаторка на провинция Гърция. Да, няма грешка - Гърция, провинция на България. На новата България. На България, управлявана от император Дака Първи. И последен. Неповторим. (точка)

След като господарят ми даде войска, аз ще завладея сегашна Гърция и ще изселя държавата някъде далеч-далеч от тук - там, където има студ. След това новият държавен глава на България ще си води предвидената политика по отношение на държавата Гърция.

Малко ретроспекция... Точно преди да стане изселването, моите хора ще запишат разните там сиртакита в mp3 формат и ще изпекат няколко милиарда CD-та. Не гледайте така втрещено! Правя го за по-сигурно. (точка)

По време на управлението ми смятам да превърна България в достоен конкурент на Италия в производството на маслини и зехтин. Освен това, веднагически започва производство и на фалшиви маслини с пластмасови костилки. Питаш защо? Ще ти кажа защо! (удивителна) Елементарно - целта е да не се разваля облика на хранителната ни промишленост.

След това е ред на полуостров Халкидики да се прекръсти на Слънчев Бряг 2, т.е. предтои му гъсто застрояване с бетон, бетон и бетон. Маняшко! (удивителна) Що се отнася до третия ръкав и манастирите на него - изритваме гърците без право на обжалване, даже без ризи на гърба, за да не свият някоя ценност. Така България ще контролира културното им наследство и ще изисква непосилни суми не за да им го върне, а за да им го покаже на снимка, да ги успокои, че все още не е унищожено. Няма да псувам и аз. (точка)

Това е засега от мен - владетелката на Маслините =) Яжте маслини преди да съм поела аз производството им.

P.S. За приказки за лека нощ натиснете 1

Няма коментари:

Публикуване на коментар