понеделник, 2 февруари 2009 г.

Късмет?!

Колкото по-усърдно работиш,
толкова повече късмет имаш.
Гари Плейър

Подигравка... абсолютна! Не че не е вярно, ама да ми се падне подобно късметче точно след като са ми разказали играта по Интернет Технологии е някак доста неприятно! То не беше "Ама това тука защо е така, ама това там защо не е еди как си?!" Цял семестър се правеха, че ни преподават, а ние - студентите, се правехме, че научаваме нещо... Накрая ни го набиха, ама много здраво! Каквото почукало - такова се обадило, нали? Мързел при мързел отива. (точка) Аре стига съм се ядосвала, че това не е единственото...

От сума време се пробвам да си сложа брояч на блога, защото подочух, че съм станала много популярна в Интернет пространството. "Урааа", би възкликнал Даката. Еми за "Ура" си е! (удивителна) Да, ама как се слага тоя брояч? И преди съм се занимавала с подобни скриптове (аз и с други неща съм се занимавала, ако става на въпрос... :D) ама с тоя шибан bloger нещо не ми връзва. Възмутително!!! (три удивителни) Тъй че... ако ТИ, да - точно ТИ (във горещи нощи... ля-ля) имаш представа как да си го сложа (брояча) моля те, пиши ми на скайпа, примерно.

P.S. Последното важи и за тези, които имат баба Вела, която едно време...

Няма коментари:

Публикуване на коментар