понеделник, 25 май 2009 г.

Как из хиъ, кака изънт хиъ

Не съм писала от повече от месец. Едва ли на някой му е направило впечатление обаче. Нормално. (точка)

Много неща се случиха през това време. Също така, много неща не се случиха. Нормално. (точка)

Вчера ни разтресе. Разлюля ни. Разджурка ни. Е те това не е нормално вече! (удивителна)

Онзи ден кака замина за Америка. Къса ми се сърцето. Много я обичам. А тя няма особени намерения да се завръща. Направо ми се реве. На раздяла ми подари вино. И ракия. Домашна при това. И един парфюм. Направо страхотен! Аз съм гъз и нищо не й подарих. Ама я обичам. Нормално - кой нормален човек няма да я заобича след като веднъж я е погледнал в големите... очи?!

За десерт ще ви кажа, че съм влюбена. Безнадеждно влюбена, направо безвъзмездно. Такъв е животът. Случва се и на най-добрите, т.е. на мен. (точка)

Айде лека ви нощ. Отдавна трябваше да съм в леглото. Не за друго, ами защото все още имам работа.

Няма коментари:

Публикуване на коментар