събота, 27 декември 2008 г.

Жик-Так

Иска ми се да започна с благодарности към всички гласували в анкетите, отнасящи се до студентския празник =) И други неща ми се искат, ама туй е друга тема. (точка)

След като анализирах изключително обстойно резултатите от проучването, стигнах до няколко особено фундаментални извода :
  • 62% от анкетираните са посочили унищожителния отговор, което никак не ме учудва, защото на Боровец и Банско цените наистина са унищожителни!
  • едва 12% от запитаните са си признали без бой, че ще прекарат празника дома, докато цели 15% от гласувалите заявяват, че са къртили код на 8-ми декември! (удивителна) Явно някои хора като се напият и ги избива на алгоритми...
  • Ако всичките 32% от хората планирали да прекарат празника под масата наистина са били там (под масата), то по-голямата част от тях ще да са пили качествен алкохол, защото само 13% от оцелелите имат бели петна в паметта. Хвала!
Това е засега от мен, гласувайте в новата анкета и очаквайте с нетърпение задаващите се произведения на поетичното изкуство. Благодаря за вниманието!

P.S. Честита Коледа и весели новогодишни празници! =)

Няма коментари:

Публикуване на коментар