понеделник, 28 юли 2008 г.

Ford Focus

Днес беше голям ден за мен! Станах в девет сутринта!!! Но не защото се бях наспала, ами защото в съседната стая алармата на брат ми звънна n пъти... и все пак не съжалявам, защото имах време да отида на фризьор. Намерих си нова фризьорка, една много мила и симпатична жена, която нито ми прави фасони като старата, нито пък графикът й е запълнен за 159 седмици напред. Даже и по-евтино взима! Официално е назначена вече... и те така!

След това отидох да повися в офиса на шофьорския ми курс и да симулирам усилена дейност тип решаване на листовки. Напълно се бях отчаяла, когато... пред офиса спря инструктора ми с чисто новата си количка Ford Focus на някакви си 400 км, дойде при нас и ни вика "Айде да покараме." Е, няма такъв кеф просто! Беше второто ми смислено каране, още ме влече канавката, но се надявам да ми мине някога в близко бъдеще. ;) За сметка на това пък разбрах какво значи сложното понятие "плавно спиране". Абе ще стане шофьор от мене! Но за ваше добро е да се оглеждате, когато карате из Софията...

Няма коментари:

Публикуване на коментар